Ролик показав абсурдні реакції людей на питання щодо їхнього заробітку
21 Бер 2024, 17:45

Ролик показав абсурдні реакції людей на питання щодо їхнього заробітку

Питання «Скільки ви заробляєте?» викликає дискомфорт.

Рекламне агентство Mortierbrigade представило кампанію, засновану на нещодавньому дослідженні, проведеному компанією Ipsos на замовлення жіночого руху за гендерну рівність ZIJkant, яке показало небажання бельгійців відкрито обговорювати зарплати.

Майже половина респондентів не мають жодного уявлення про зарплати друзів, колег і, особливо, начальства. Майже половина уникає обговорення власної зарплати з колегами або начальством.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Найбільше від цього табу страждають жінки. Понад шість з десяти не мають жодного уявлення про зарплати колег на різних посадах, а понад сім з десяти не знають про зарплати своїх керівників. Більше того, вони рідко обговорюють свої власні зарплати з цими керівниками.

Навіть після 20 Днів рівної оплати праці гендерний розрив в оплаті праці залишається актуальною проблемою, у якій значну роль відіграє уникнення відкритості щодо заробітної плати.

Ролик показав абсурдні стресові реакції, які провокує у чоловіків «незручне запитання». Відео було презентовано у День рівної оплати праці, 17 березня.

Розкажіть друзям про новину