Провідна студія дизайну та анімації Le Cube разом з агенцією AKQA Bloom та продакшн-компанією Landia співпрацювали для нового анімаційного ролика Coca-Cola.
Ця спільна робота продемонструвала красу та екологічність багаторазових пляшок, поєднавши в ролику елементи ультрасучасного 3D, традиційного 2D, а також стоп-моушн Claymation.
«Співпраця є одним з центральних принципів філософії нашої студії, і ця прихильність дозволила нам зібрати надзвичайних художників, багато з яких вперше працюють разом над одним проєктом», — сказав Ральф Карам, засновник і креативний директор Le Cube.
«Можливість запросити стільки неймовірних художників для участі в одному проєкті, щоб вони займалися саме тим, що їм подобається, і спостерігати за синергією між ними, була безпрецедентною і, перш за все, дуже грайливою», — додала Мерседес Серрано, лінійний продюсер Le Cube.
Одним із головних викликів для команди було об’єднати численні різні стилі анімації в єдине ціле, забезпечивши плавні переходи між кожним стилем.
«Подібно до збирання пазлу, кожен фрагмент ілюстрації був ретельно спланований, щоб вписатися в анімацію, визначаючи ключові моменти, де переходи між стилями могли б відбуватися плавно. Крім того, широка комунікація між командою забезпечила узгодженість стилю та плавний потік протягом усього твору. Було дуже приємно бачити стільки талантів, що працюють разом!» — сказав Карам.