Креативники перетворили благодійний збір на хеві-метал бренд для мережі автозаправних станцій
21 Бер 2024, 13:08

Креативники перетворили благодійний збір на хеві-метал бренд для мережі автозаправних станцій

Креативна агенція Taktika створила благодійний кампейн «Пальне люті» для мережі автозаправних станцій KLO. Наразі АЗС вдалось зібрати 9 000 000 гривень на FPV-дрони військовим.

KLO — українська мережа автозаправних станцій. У вересні 2023 року бренд запустив спеціальний збір коштів. З вартості кожного літра преміального палива VENTUS мережа передає одну гривню на FPV-дрони для Сил Спеціальних Операцій. 

Задачею Taktika було створити впізнавану кампанію, щоб заохотити людей активніше донатити. Команда перетворила збір на благодійний бренд «Пальне люті», із власним логотипом, айдентикою та навіть роковим саундтреком.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми хотіли знайти назву, що буде транслювати злість наших людей, яка накопичилась за два роки війни. Так з’явилося «Пальне люті» — так само як пальне живить ваші авто, дрони — підсилюють наших військових.
Роман Гурбанов
співзасновник Taktika

Айдентика кампейну проєктувалася відповідно до загальної ідеї «Пального люті». При її створенні команда надихалась стилістикою культових рок-колективів. Адже сама назва збору відсилає до естетики хеві-метал гуртів. На логотипі зображені виразні літери з бензиновим відблиском.

До створення ілюстрацій Taktika залучила Марію Ковальову — тату-майстриню. Вона зобразила стилізовані FPV-дрони, маскота з логотипа KLO та вовка — символ Сил Спеціальних Операцій.

Taktika також записала для KLO рок-трек. У ньому оспівали загальний настрій всього проєкту — донатити та палити ворога. Його можна почути на АЗК та по радіо.

«Ми прагнули створити проєкт, що буде вирішувати актуальну потребу армії. Провели переговори із ССО, дізнались про потребу в дронах. Так народилась ідея «Пального люті». Разом ми створили яскраву та стильну комунікацію для проєкту, що показала свою ефективність. Наші клієнти заправляють Ventus, носять лютий мерч, донатять на дрони напряму. Навколо «Пального люті» сформувалась ціла спільнота людей, проєкт підтримали відомі діячі культури та спорту. Зібрано вже майже 10 млн грн, а придбані дрони вже нищать ворога на полі бою. І ми не зупиняємось», — коментують у пресслужбі компанії, що працює під брендом KLO.

Розкажіть друзям про новину