McDonald’s відзначив весь асортимент свого курячого меню у новій рекламі, яка розповіла про те, що різні позиції означають для звичайних людей.
Розроблений креативною агенцією Leo Burnett, ролик показав, як курячі продукти мережі ресторанів зайняли свою власну нішу в популярній культурі, зображуючи групи молодих людей, що вихваляють достоїнства МакКріспі, сім’ї, що б’ються за курячі нагетси, та офісних працівників, які відпочивають від рутинної роботи за допомогою довгоочікуваної обгортки.
«McDonald’s пропонує одні з найулюбленіших страв з курки, від класичних нагетсів до нових фаворитів, таких як МакСпайсі, — кажуть Ендрю Лонг та Джеймс Міллер, виконавчі директори Leo Burnett UK. — Ця кампанія прославляє весь асортимент курятини McDonald’s, показуючи, що вона не тільки «cмакує по-різному» для різних людей у різні моменти, але й вигідно вирізняється серед конкурентів завдяки різноманітності смаків».
Ця робота є продовженням нещодавньої співпраці американського бренду з соусом Frank’s RedHot, у рамках якої було випущено лімітовану серію «ідеального курячого бургера».