Мережа фаст-фуд ресторанів Jack in the Box випустила кампанію «Haters to Believers», у якій маскот компанії Джек Бокс зустрівся зі своїми найжорсткішими критиками в сліпій дегустації нового бургера «Smashed Jack», щоб перетворити цих «хейтерів» на «прихильників».
Ролик «Smash the Haters» показав справжніх «хейтерів» Jack in the Box, які висловлювалися на кшталт: «Я ніколи не буду їсти в Jack in the Box», «Jack in the Box несмачний», «Ми називаємо його лайном в коробці».
Оскільки вони не підозрювали, що їдять бургер «Smashed Jack», відгуки щодо нього виявились надзвичайно позитивними: «Дуже смачно», «Краще за все, що я пробував на ринку фаст-фуду», «Майже як смакова бомба».
Інсайт кампанії з’явився, коли команда Jack in the Box завершила якісний аналіз за допомогою серії фокус-груп. На їхній подив, реальні (необізнані) споживачі були абсолютно приголомшені тим, що «Smashed Jack» — це бургер від Jack in the Box, що призвело до того, що він став «найкращим бургером у фаст-фуді».
Створена у співпраці з креативним агентством TBWA\Chiat\Day та Small Girls PR, кампанія включатиме розширену версію, 30-секундний ролик та окремі історії хейтерів, а також мікс активів на зовнішніх носіях, радіо та в соціальних мережах.