Corona представила власний емодзі
18 Бер 2024, 11:45

Corona представила власний емодзі

Минулого тижня, після останнього щорічного випуску нових емодзі для iOS та Android, у якому з’явився шматочок лайма, Corona оголосила про намір створити власний емодзі з пляшкою пива.

Кампанія стала відповіддю на зростаючу диджиталізацію всіх речей, які люблять люди: сонце, пляж, море, а тепер і лайм.

Щоб гарантувати, що емодзі Corona ніколи не буде використаний, і заохотити споживачів отримувати більше задоволення від особистого досвіду, бренд створив власний емодзі і зачинив його, щоб ніколи не використовувати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Соціальна та диджитал-кампанія проходить на сторінці бренду в Instagram через cториз та пости в мережі.

Corona запрошує споживачів насолоджуватися пивом у реальному світі, зі справжнім шматочком лайма, і відзначити хороші часи з друзями. Любителям пива просто потрібно надіслати емодзі лайма на сторінку Corona в Instagram, щоб отримати безкоштовну упаковку пива.

Лише за перші 24 години після запуску кампанії Corona отримала понад 20 000 емодзі лайма від споживачів, і з кожним днем їхня кількість зростає.

Феліпе Вієйра Сампайо, креативний директор Corona в Draftline, сказав: «Немає сумнівів, що пиво найкраще смакує в реальному житті. У Corona ми хочемо заохотити людей максимально використовувати моменти особистого спілкування, вийти на вулицю та відключитися від повсякденної рутини. Хоча деякі з наших улюблених речей перетворилися на емодзі, ми прагнемо, щоб Corona залишалася реальністю».

Розкажіть друзям про новину