Британська мережа супермаркетів Asda представила великодню кампанію, розроблену креативним агентством Havas London.
Ролик кампанії показав двох фермерів, які збирали шоколадні великодні яйця у своїх курниках, причому кожен був оформлений у специфічному стилі окремого бренду, включаючи Bounty, Mini Eggs, Maltesers, Terry’s та Crunchie.
Креативна кампанія, що охоплює телебачення, радіо, зовнішню рекламу, соціальні мережі, відео на замовлення, пресу та онлайн, буде підтримуватися PR-активаціями за участі інфлюенсерів.
«Великдень — не Великдень без шоколадного яйця (або чотирьох), і цього року ми даруємо людям веселий погляд на те, звідки «насправді» беруться наші великодні яйця, — каже директорка з маркетингу Asda Піппа Прайн. — Ця кампанія покликана показати, що Asda має все, що потрібно до Великодня».
Головна креативна директорка Havas London Вікі Магуайр додала: «Великдень — це час для того, щоб провести його з коханими та насолодитися високоякісною їжею та напоями. Але ж ми всі знаємо, чого всі хочуть — шоколадних яєць, і багато. Наша остання кампанія Asda чудово це відображає. Вона показує, що на Великдень Asda пропонує багато речей, але все починається з яєць».