Шахрайство стрімко зростає, оскільки хакери стають все більш витонченими в диджитал-плані. Мало хто змінює свої паролі часто або взагалі ніколи. Багато людей обирають паролі, які їм легко запам’ятати (і до яких легко отримати доступ шахраям).
Креативна агенція TBWA Peru створила кампанію для BCP, найбільшого банку в Перу, яка має на меті підвищити обізнаність людей про необхідність захищати себе та свої гроші та про небезпеку використання типових паролів, заснованих на важливих датах, таких як день народження або весілля. Ці паролі легко розсекречуються злочинцями, оскільки їх часто можна знайти за допомогою простого пошуку в Інтернеті або в соцмережах людей, чиї картки або телефони були викрадені.
Кампанія «Unexpected Guest» представлена у друкованій та OOH рекламі.