Агентство Madcats створило рекламну кампанію оливи Vira, у якій поршні двигуна оживають, щоб навчити водія лити нормальну оливу, а не що попало.
Люди не завжди співчувають механізмам, але все ще вміють співчувати людям. Щоб водіям було легше зрозуміти наслідки від використання неякісної оливи, креативники оживили поршні двигуна, і дали їм слово.
Погана олива може перетворити двигун на страшний смітник, в якому зможе працювати хіба що дикий борсук. Або ж привести до того, що поршні перегріються і лопнуть.
У будь-якому випадку, поршням, побитим життям поганою оливою, такий лайфстайл не до вподоби. Тому вони бойкотують роботу двигуна, поки не отримають вірну оливу.
Щоб наздогнати водіїв ще й дорогою додому, Madcats створили серію радіо-роликів та зовнішньої реклами, які обігрують тему Правил Дорожнього Руху.