Поршні двигуна ожили, щоб розповісти про наслідки використання неякісної оливи
14 Бер 2024, 13:36

Поршні двигуна ожили, щоб розповісти про наслідки використання неякісної оливи

Агентство Madcats створило рекламну кампанію оливи Vira, у якій поршні двигуна оживають, щоб навчити водія лити нормальну оливу, а не що попало.

Люди не завжди співчувають механізмам, але все ще вміють співчувати людям. Щоб водіям було легше зрозуміти наслідки від використання неякісної оливи, креативники оживили поршні двигуна, і дали їм слово.

Погана олива може перетворити двигун на страшний смітник, в якому зможе працювати хіба що дикий борсук. Або ж привести до того, що поршні перегріються і лопнуть.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У будь-якому випадку, поршням, побитим життям поганою оливою, такий лайфстайл не до вподоби. Тому вони бойкотують роботу двигуна, поки не отримають вірну оливу.

Щоб наздогнати водіїв ще й дорогою додому, Madcats створили серію радіо-роликів та зовнішньої реклами, які обігрують тему Правил Дорожнього Руху.

Розкажіть друзям про новину