Віртуальні овочі додали у Fortnite, Minecraft та GTA V, щоб популяризувати їх в ігровому світі
14 Бер 2024, 12:16

Віртуальні овочі додали у Fortnite, Minecraft та GTA V, щоб популяризувати їх в ігровому світі

Інтегрована креативна агенція MullenLowe у партнерстві зі світовим брендом продуктів харчування Knorr розповіла провідним видавцям ігор про маловідомий дисбаланс, який можна знайти у багатьох їхніх іграх.

Чи вдавалось помітити коли-небудь, що овочі, які є лідерами в харчуванні в реальному житті, серйозно недооцінюються в топових відеоіграх, у які грають мільйони людей по всьому світу?

Knorr дослідив, наскільки сильно овочі відстають у віртуальному світі. У Fortnite поїдання м’яса дає +15 очків здоров’я, тоді як жування капусти — лише +10 очків здоров’я. У піксельному світі Minecraft м’ясо поповнить чотири бали голоду, порівняно з жалюгідними двома балами моркви. Навіть на епічних полях битв World of Warcraft великий яловичий стейк приносить +552 ОЗ, тоді як ситне рагу з квасолі йде слідом за ним, компенсуючи лише +61 ОЗ.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Команда агентства та Knorr вважають, що настав час для овочів отримати визнання, на яке вони заслуговують, і закликають ігрову спільноту по всьому світу приєднатися до цієї амбітної мети. Шанувальників ігор запрошують підписати петицію, щоб висловити свою підтримку ідеї популяризації овочів у віртуальному світі та внести новий баланс у харчування в іграх.

Компанія Knorr налагодила партнерські стосунки зі спільнотою моддерів, щоб створити «овочеві» моди для ігрових гігантів Fortnite, Minecraft, Skyrim та GTA V.

Окрім цього, у рамках грандіозної презентації Knorr представила презентаційний стрім на Twitch разом з Ninja, найбільшим стримером №1 у світі. Він розповів про це своїм 19 мільйонам підписників на Twitch, відстоюючи рівність овочів та граючи в деякі модифікації для Fortnite, що стосуються овочів.

Калос Родрігес, виконавчий креативний директор MullenLowe, каже: «Допомагаючи Knorr зробити хорошу їжу непереборною, ми виявили, що «овочі» часто недооцінюють порівняно з іншими видами їжі. Коли ми побачили, що це стосується і відеоігор, ми зрозуміли, що повинні щось з цим робити. Моддінг відеоігор був крутим і веселим способом почати вирішувати цю проблему, закликати великих видавців ігор до змін і налагодити зв’язок з молодшою аудиторією».

Розкажіть друзям про новину