Віртуальні овочі додали у Fortnite, Minecraft та GTA V, щоб популяризувати їх в ігровому світі
14 Бер 2024, 12:16

Віртуальні овочі додали у Fortnite, Minecraft та GTA V, щоб популяризувати їх в ігровому світі

Інтегрована креативна агенція MullenLowe у партнерстві зі світовим брендом продуктів харчування Knorr розповіла провідним видавцям ігор про маловідомий дисбаланс, який можна знайти у багатьох їхніх іграх.

Чи вдавалось помітити коли-небудь, що овочі, які є лідерами в харчуванні в реальному житті, серйозно недооцінюються в топових відеоіграх, у які грають мільйони людей по всьому світу?

Knorr дослідив, наскільки сильно овочі відстають у віртуальному світі. У Fortnite поїдання м’яса дає +15 очків здоров’я, тоді як жування капусти — лише +10 очків здоров’я. У піксельному світі Minecraft м’ясо поповнить чотири бали голоду, порівняно з жалюгідними двома балами моркви. Навіть на епічних полях битв World of Warcraft великий яловичий стейк приносить +552 ОЗ, тоді як ситне рагу з квасолі йде слідом за ним, компенсуючи лише +61 ОЗ.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда агентства та Knorr вважають, що настав час для овочів отримати визнання, на яке вони заслуговують, і закликають ігрову спільноту по всьому світу приєднатися до цієї амбітної мети. Шанувальників ігор запрошують підписати петицію, щоб висловити свою підтримку ідеї популяризації овочів у віртуальному світі та внести новий баланс у харчування в іграх.

Компанія Knorr налагодила партнерські стосунки зі спільнотою моддерів, щоб створити «овочеві» моди для ігрових гігантів Fortnite, Minecraft, Skyrim та GTA V.

Окрім цього, у рамках грандіозної презентації Knorr представила презентаційний стрім на Twitch разом з Ninja, найбільшим стримером №1 у світі. Він розповів про це своїм 19 мільйонам підписників на Twitch, відстоюючи рівність овочів та граючи в деякі модифікації для Fortnite, що стосуються овочів.

Калос Родрігес, виконавчий креативний директор MullenLowe, каже: «Допомагаючи Knorr зробити хорошу їжу непереборною, ми виявили, що «овочі» часто недооцінюють порівняно з іншими видами їжі. Коли ми побачили, що це стосується і відеоігор, ми зрозуміли, що повинні щось з цим робити. Моддінг відеоігор був крутим і веселим способом почати вирішувати цю проблему, закликати великих видавців ігор до змін і налагодити зв’язок з молодшою аудиторією».

Розкажіть друзям про новину