Діти творять найвигадливіше мистецтво, і нова кампанія бренду дитячих снеків Lunchables Dunkables, що належить Kraft Heinz, це доводить.
Креативна агенція Goodby Silverstein & Partners перевірила дитячу уяву, протиставивши її штучному інтелекту в новій кампанії. Дітей попросили подивитися на продукт Dunkables і придумати щось фантастичне: вони повернулися з такими речами, як ніндзя-кренделі, моцарела-субмарини та марінара-восьминіг.
На той самий запит штучний інтелект відповів високоякісними, проте пустими, зображеннями.
Ці роботи використалися в рекламі, а також будуть представлені на поп-ап виставках мистецтва в Остіні, Техасі та Лос-Анджелесі.
Продовжуючи тему, Lunchables також оголосив, що шукає першого в історії Dunkables керівника відділу уяви. Діти віком від 5 до 13 років можуть надіслати свій витвір мистецтва, відповівши на запит: «Уявіть собі паличку моцарели або крендель як щось фантастичне». Переможець отримає призи, серед яких поїздка до штаб-квартири Lunchables у Чикаго, можливість створити соціальний контент для майбутньої кампанії Dunkables, річний запас продукції та $1,500 на витрати.
«Сучасні діти — одне з найкреативніших поколінь нашого часу, і ми пишаємося тим, що отримали доступ до їхньої уяви завдяки нашим новим снекам Dunkables, —сказала Аліса Цицеро, старша бренд-менеджерка Lunchables. — Діти не просто їдять їх, вони вигадують цілі всесвіти навколо себе. У час, коли технологія штучного інтелекту все більше входить у життя сімей, наше прагнення розвивати дитячу уяву та надавати більше, ніж просто паливо для їхніх тіл, є більш важливим, ніж будь-коли»