Ролик показав, що пиво Stella Artois варте більшого, ніж зустріч з Девідом Бекхемом
12 Бер 2024, 17:17

Ролик показав, що пиво Stella Artois варте більшого, ніж зустріч з Девідом Бекхемом

Пивний бренд Stella Artois запросив легенду футболу Девіда Бекхема в якості амбасадора свого бренду.

У рамках партнерства був презентований новий рекламний ролик за участю зірки та слоган «Worth More».

У рекламному ролику Бекхем сидів у барі і помітив групу друзів, що дивляться в його бік. Коли одна з жінок підійшла до бару і торкнулась його руки, він подумав, що це його фанатка. Проте згодом виявилось, що вона лише хотіла забрати два келихи пива Stella Artois, які стояли біля нього.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Призначення Бекхема амбасадором «є важливим момент для бренду Stella Artois, який, на нашу думку, може запустити потужну хвилю зростання по всьому світу», — сказав Річард Оппі, віце-президент з глобальних брендів AB InBev.

За словами Оппі, Бекхем став вдалим вибором для бренду, оскільки він уособлює «сучасні преміальні цінності», а також є любителем пива, якому подобається Stella Artois.

Окрім рекламного ролика, Stella Artois розширить свою кампанію за допомогою диджитал та зовнішньої реклами від агентства Jones Knowles Ritchie London. Бренд також продовжить експериментальні програми «Let’s Do Dinner», у рамках якої проводяться звані вечері, та «Perfect Serve», де Stella Artois організовує пивні вечори для вболівальників тенісу на турнірах, включаючи Вімблдон.

Розкажіть друзям про новину