Ролик Tinder відзначив сезон знайомств
12 Бер 2024, 16:53

Ролик Tinder відзначив сезон знайомств

Tinder випустив перший у цьому році бренд-фільм як частину глобального послання бренду «It Starts with a Swipe». Фільм розповідає про молодих людей, які використовують застосунок для створення нових вражень та спогадів, що підсилюють їхні особисті історії.

Фільм вийшов напередодні пікового сезону знайомств на Tinder (від Неділі знайомств, яка цього року припадає на 7 січня, до Дня святого Валентина 14 лютого), коли самотні люди привносять свою новорічну енергію та наміри у пошуки нових знайомств.

Концептуально розроблений компанією Toaster, ролик розповів про молоду жінку, яка обирає різні варіанти першого побачення, не переймаючись його результатом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сюжет висвітлює різноманітні пригоди на побаченнях, з якими вона стикається, користуючись застосунком Tinder, і досліджує, з ким і як вона любить зустрічатися на побаченнях. Незалежно від того, чи це побачення, яке навчило її спонтанно танцювати, чи знайоме обличчя з офісу, вона здатна дослідити свою індивідуальність і плинність з нескінченними новими враженнями, які чекають на неї на кожному кроці.

Анукол Кумар, директор з маркетингу Tinder India, сказав: «Ця кампанія є відображенням нового покоління користувачів, які обирають підхід до знайомств без тиску та ярликів, що відкриває їх для нових типів стосунків. Завдяки нещодавно запущеним функціям, таким як Tinder Matchmaker, що залучає до процесу знайомств ваше коло довірених осіб, ми продовжуємо працювати над тим, щоб Tinder залишався платформою для знайомств для нового покоління користувачів в Індії».

Розкажіть друзям про новину