Бренд Кім Кардаш’ян SKIMS здійняв справжній фурор завдяки дебютному ролику «SKIMS Lab» на національному телебаченні під час червоної доріжки церемонії вручення премії «Оскар».
Ролик, знятий агенцією Wieden+Kennedy, зобразив лабораторію SKIMS на борту космічного корабля, де Кім Кардаш’ян разом зі своїми «клонами» ретельно тестували продукцію бренду за допомогою екстремальних методів, а також вивчали кожен аспект продукції.
«Оскільки це була наша перша кампанія для телебачення, ми дуже хотіли занурити глядачів у всесвіт SKIMS і створити фільм про історію нашого бренду та одержимість розробкою продуктів у дотепний, але екстравагантний спосіб», — каже співзасновниця бренду SKIMS Кім Кардаш’ян.
Єнс Гред, співзасновник і головний виконавчий директор SKIMS, заявив: «Як наша перша велика реклама для національного телебачення, ця кампанія закріплює SKIMS як лідера в галузі, а також як творчу силу, з якою слід рахуватися».
Прем’єра рекламного ролика «SKIMS Lab» відбулася під час червоної доріжки церемонії вручення премії «Оскар» і триватиме до кінця квітня.