Коли людина зустрічається поглядом з дикою природою, вона бачить її під зовсім іншим кутом зору. І чим більше вона їх бачить, тим більше вона не може бачити світ без них.
У цьому полягає суть нової кампанії агенції David&Goliath (D&G) для Альянсу дикої природи зоопарку Сан-Дієго «See Conservation From a New Perspective».
Ролик зобразив очі жирафа, зебри, гепарда та носорога, які дивляться на відвідувачів, а також очі людей, зачарованих близьким та особистим досвідом цих тварин у дикій природі.
Кампанія показала зв’язок, який встановлюється між людьми та цими зникаючими видами, нагадуючи, що кожне відвідування підтримує охорону природи в усьому світі — адже бачити їх означає допомагати їхньому порятунку.
«Кампанія «See Conservation From a New Perspective» дає людям змогу поспілкуватися з унікальними тваринами сафарі-парку, — заявив Бен Перселл, креативний директор David&Goliath. — Щоб зрозуміти, наскільки це особливе місце, його потрібно побачити на власні очі. Тому ми закликаємо людей відвідати Сафарі-парк на власні очі, щоб побачити, як ваш візит має позитивний вплив».
«Ми раді зв’язати людей з дикою природою через це інтимне і захоплююче представлення наших природоохоронних зусиль у Сафарі-парку зоопарку Сан-Дієго, — додав Девід Міллер, директор з маркетингу Альянсу дикої природи зоопарку Сан-Дієго. — Охорона природи починається з людей, і коли ви опиняєтеся віч-на-віч з дикою природою, ви можете пережити моменти, які надихають вас допомогти врятувати, захистити і забезпечити майбутнє цих величних тварин».
Ролик кампанії транслюється на місцевих телеканалах у Сан-Дієго та Лос-Анджелесі.