Український бренд базового одягу SOLMAR разом із Анною Трінчер присвятили всім дівчатам маніфест із закликом бути собою, бо це — база.
Маніфест є продовженням кампейну для нової базової колекції SOLMAR.
Новина за темою
«Подобатися собі будь-якою — це база»: український бренд одягу запустив кампейн-маніфест жінкам
Щоб мотивувати дівчат дослуховуватись до себе, бути справжніми, попри знецінення й суспільні очікування, бренд створив ролик про тих, хто намагається бути зручною для суспільства, але водночас ризикує втратити себе справжню.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
У відео використали кадри з сімейного архіву Анни Трінчер, адже вона — приклад і символ сучасних дівчат, які попри все обирають себе й будуть життя своєї мрії. Аня продемонструвала, що база бути собою — це проявлятися так, як хочеш. Плакати, коли щось не вдається, а потім пробувати знову. Перетворювати помилки на перемоги. Довіряти власним відчуттям. Жити своє найкраще життя, попри все.
Усі ми щодня відчуваємо тиск суспільних стереотипів. Наша мета — нагадати кожній дівчині, що не треба намагатися бути ідеальною, можна просто дозволити собі бути собою: легкою, грайливою, вимогливою, щасливою, засмученою, емоційною, сильною, вразливою, яскравою, неідеальною — різною. Зараз Аня Трінчер переживає період особистих трансформацій і на власному прикладі показує, як важливо в будь-якій ситуації залишатися собою. Зважаючи на те, що вона транслює такі ж цінності, ми підсилюємо одне одного в спільній колаборації.
Ольга та Сергій Костецькі
засновники бренду SOLMAR