На честь відкриття нових та оновлених ресторанів McDonald’s у Канаді, візуальна кампанія мережі ресторанв фаст-фуду представила Біг-Мак, картоплю фрі, морозиво МакФлурі та яєчний МакМафін у вигляді вибухів конфетті.
Кампанія, яка була розроблена агенцією Cossette, мала на меті підкреслити атмосферу свята та «привітати клієнтів запрошенням, яке втілює святковий дух та дружню атмосферу McDonald’s», — пояснила Мелісса Хейнс, директорка з маркетингу McDonald’s Canada.
Зображення були створені шляхом вистрілювання в повітря справжнього конфетті, що надає постерам відчуття ручної роботи, а не комп’ютерної графіки.
«Завдання полягало в тому, щоб оживити наші візуальні образи за допомогою незвичної техніки, що включає щось у русі, — пояснив Александр Ютрас, креативний директор Cossette. — Ми використали надшвидкісну камеру та батут, щоб запустити яскраве конфетті в повітря, і в результаті вийшли грайливі, сучасні та захоплюючі фотографії».