Майлі Сайрус стала героїнею нової кампанії Dolce&Gabbana
06 Бер 2024, 17:41

Майлі Сайрус стала героїнею нової кампанії Dolce&Gabbana

Модний дім Dolce&Gabbana представив нову кампанію, головною героїнею якої стала співачка Майлі Сайрус.

Зірка презентувала нову колекцію окулярів весна-літо 2024.

«Надзвичайно жіночні форми, чіткий дизайн та лінійні стилі, об’єднані безпомилковим логотипом DG, пропонують новий гламурний погляд на світ. Представляємо нову кампанію окулярів з Майлі Сайрус у головній ролі, яку зняв Мерт Алас». — написав Dolce&Gabbana.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До колекції увійшли окуляри за ціною від €270 до €2500.

Розкажіть друзям про новину