TikTok поділився інсайдами у щомісячному дайджесті трендів
06 Бер 2024, 11:34

TikTok поділився інсайдами у щомісячному дайджесті трендів

Хтось шукає способи скористатися останніми тенденціями в TikTok?

Це їм допоможе. TikTok запустив нову щомісячну серію «Дайджест трендів», яка надасть огляд останніх трендів, що набирають популярності в застосунку, з додатковими примітками про те, як можна включити кожен з них у свій підхід до контенту.

TikTok заявляє, що визначив свій список трендів, взявши ширший погляд на те, що набирає популярності, на противагу дрібним «моментам» і примхам.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як пояснює TikTok: «Коли справа доходить до визначення трендів у TikTok, є різниця між тим, що зараз в тренді, і тим, що вже є в тренді: ми називаємо це «Тренд-момент» та «Тренд-сигнал». Численні маленькі тренд-моменти складаються у великий «Тренд-сигнал». Фокусування на моментах тренду може бути складним завданням, оскільки відстеження трендового контенту вимагає високого рівня реактивності. З іншого боку, тренд-сигнали є більш доступною точкою входу для брендів, щоб залишатися в тренді, будуючи міцний фундамент і розуміння трендового контенту».

Отже, мова йде про розуміння ширших концепцій, які визначають тренди, що має дати брендам краще підґрунтя для створення більш релевантного контенту, на противагу спробам вхопитися за будь-яку іншу повсякденну річ.

TikTok також розповів, що кожен тренд складається з чотирьох ключових елементів, які визначають ширшу тему:

  • Тренд-меседж — всеохоплююча історія є ядром відео;
  • Пов’язані хештеги — класифікація контенту допомагає легше знати користувача;
  • Звукова ідентичність — оригінальні звуки, музика, відеоряд;
  • Візуальний наратив — те, як знято тікток: композиція, монтаж та переходи.

Саме ці елементи у поєднанні будуть включати в себе різні трендові кліпи, і саме так TikTok намагається визначити фокус свого нового «Дайджесту трендів».

Тож на які тренди варто звернути увагу цього місяця?

  • Тренд-меседж — скористайтеся цим трендовим сигналом, створивши наратив із грайливим відчуттям омани.
  • Пов’язані хештеги — досліджуйте трендові хештеги на платформі та обирайте ті, що найкраще відповідають вашому бренду.
  • Звукова ідентичність — перегляньте бібліотеку комерційної музики, щоб знайти попередньо очищені треки, щоб зробити цей трендовий момент своїм.
  • Візуальний наратив — використовуйте карусельні слайди або розмовне відео.

«Незалежно від того, чи це карусельні слайди, чи розмовні відео за участю двох персонажів, спільною рисою цих відео є те, що вони надають потужного оптимістичного звучання повсякденним ситуаціям, дозволяючи користувачам бачити себе в цих розповідях». — пояснив TikTok.

@tiktokforbusinesseu POV: we're #FinTok users, of course we scroll through #finance and #banking ♬ Countless – Official Sound Studio

Як можна побачити в наведеному вище огляді, TikTok надав конкретні вказівки щодо того, як маркетологи можуть потрапити в тренд і створювати контент, який відповідає ширшим моделям залучення..

Це цікавий експеримент, який може допомогти краще зрозуміти механіку залучення TikTok і те, як кожна тенденція може бути пов’язана із зусиллями з брендингу в застосунку.

TikTok заявляє, що буде висвітлювати нові всеохоплюючі тенденції щомісяця, що може стати великою підмогою у підході бренду.

Розкажіть друзям про новину