Netflix представив тематичні вбиральні для перегляду серіалів
04 Бер 2024, 13:57

Netflix представив тематичні вбиральні для перегляду серіалів

Несподіваним і зухвалим кроком Netflix представив в Австралії нову концепцію під назвою «Tudunnies», яка має на меті відзначити свій фандом у нетрадиційний спосіб.

«Tudunny» поєднує в собі фірмовий звук Netflix «тудум» та австралійський сленговий термін для позначення туалету — «dunny».

Ця ініціатива з’явилася після того, як з’ясувалося, що 21% австралійських глядачів зізнались, що переглядають контент Netflix під час відвідування туалету.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Скориставшись цією унікальною звичкою глядачів, Netflix вирішив поєднати комфорт перегляду з необхідністю справляти природні потреби.

Ця інноваційна концепція була реалізована через представлення трьох окремих «Tudunnies», кожен з яких створений за мотивами культових серіалів Netflix — «Гра в кальмара», «Емілі в Парижі» та «Школа розбитих сердець».

Цей крок підкреслює прагнення Netflix налагоджувати зв’язок зі своєю аудиторією за допомогою інноваційних та іноді несподіваних засобів, посилюючи ідею про те, що фандом не знає кордонів — навіть дверей вбиральні.

Розкажіть друзям про новину