Diet Coke презентувала свою кампанію «Love What You Love, By You», яка є еволюцією кампанії бренду «Love What You Love», запущеної у 2022 році,
Креатив поєднав у собі понад 30 цитат, поєднаних із привабливими креативами справжніх шанувальників з усієї Великобританії та їхньою пристрастю до самовираження. Концепція кампанії опівала людей, які насолоджуються Diet Coke без жодних вибачень, адже ніхто краще не розповість про те, за що вони люблять цей бренд, ніж реальні споживачі.
У рамках інтегрованої маркетингової кампанії з березня по всій Великій Британії з’явиться новий телевізійний ролик, VOD, зовнішня та диджитал реклама, а також соціальні, диджитал, інфлюенсерські, піар-акції та активації в магазинах протягом решти року.
Щоб посилити новий меседж бренду, Diet Coke співпрацюватиме з групою впливових амбасадорів бренду, серед яких телеведуча Ей Джей Одуду, модель Вог Вільямс, модний підприємець та зірка реаліті-шоу Олівер Праудлок, актор Лейтон Вільямс та інші.
Омар Садік-Баїг, старший бренд-менеджер компанії Coca-Cola, сказав: «Ми дуже раді вивести нашу платформу на новий рівень — для нас це завжди було відзначення споживачів Diet Coke понад усе. Наприкінці цього року нас чекає щось надзвичайно захоплююче, покликане безпосередньо порадувати наших шанувальників, і за цим варто стежити — як на екранах ваших телевізорів, так і на полицях супермаркетів».