Українські бренди та організації прибрали тварин зі своїх логотипів
04 Бер 2024, 10:57

Українські бренди та організації прибрали тварин зі своїх логотипів

3 березня відзначали Всесвітній день дикої природи. У цей день компанії та організації по всьому світу прибирали зі свого брендингу елементи природи та тварин.

Гуманістичний рух UAnimals та міжнародна організація зі збереження природи WWF-Україна запустили кампанію #WORLDWITHOUTNATURE, щоб нагадати, що в цей час цілі види тварин і рослин зникають у реальності.

Організації прибрали зображення лева та панди зі своїх логотипів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також до ініціативи долучились інші зоозахисні організації України, органи місцевого самоврядування та бренди.

До прикладу, з логотипа Асоціації зоозахисних організацій України зникла пташка.

Міжнародний благодійний фонд Save Wild прибрав зображення мавпи. 

Український центр реабілітації рукокрилих вилучив зображення кажана зі свого логотипа.

Центр порятунку диких тварин прибрав лева з логотипу.

Команда порятунку тварин міста Києва Kyiv Animal Rescue Group прибрала з лого білку.

Окрім зоозахисних організацій, до ініціативи також долучились Львівська міська рада та ритейлер електроніки Техно Їжак.

Розкажіть друзям про новину