Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО
01 Бер 2024, 16:49

Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО

Навколо все заквітчАЛЛО знижками, тому що з 1 по 11 березня АЛЛО дарує кожному вигоду на весняне оновлення — саме про це співається у веснянці від національного маркетплейсу.

В Україні співами веснянок гукали весну та пришвидшували прихід тепла. Креативна кампанія АЛЛО поєднала українські традиції та світові інновації: розповіла про сезонні знижки на товари за допомогою українських обрядових пісень. 

Яскрава кампанія з дівчатами у віночках з сучасними гаджетами кличе кожного на оновлення дзвінкою веснянкою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це результат творчої роботи креативного відділу компанії з залученням для генерації зображень та відео інструментів штучного інтелекту Midjourney та Runway Gen-2.

Над кампанією працювала інхаус креативна команда АЛЛО.

Розкажіть друзям про новину