McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки
01 Бер 2024, 13:29

McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки

McDonald’s UAE запустив акцію «After-Dinner Dinner» для голодних відвідувачів ресторанів високої кухні, які залишилися не лише з порожнім гаманцем, а й з порожнім шлунком після того, як потішили себе вишуканими стравами.

У деяких ресторанах McDonald’s в Дубаї споживачі могли просто пред’явити на касі свій дорогий рахунок за вишукані страви в обмін на їжу, яка б їх по-справжньому задовольнила, перетворивши їхні незадовільні вечері у вишуканих ресторанах на приємні моменти.

Ідея належить креативному агентству FP7McCann Dubai, яке вперше помітило поведінку клієнтів і вирішило переманити клієнтів вишуканих ресторанів з їхніх звичних місць проведення часу та відправити їх до McDonald’s. Геотаргетовані оголошення сповіщали споживачів про те, що за рогом є справді ситна їжа.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Головний креативний директор FP7McCann Федеріко Фанті сказав: «Я завжди йшов до McDonald’s після якогось заходу або прогулянки, тому що мені була гарантована смачна їжа та гарний час. Тому, коли команда помітила, що ми всі робимо одне й те саме, ми зрозуміли, що тут є глибока ідея. Той факт, що саме рахунок за вишукану їжу розблокував акцію, зробив її дотепною та цікавою».

Розкажіть друзям про новину