McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки
01 Бер 2024, 13:29

McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки

McDonald’s UAE запустив акцію «After-Dinner Dinner» для голодних відвідувачів ресторанів високої кухні, які залишилися не лише з порожнім гаманцем, а й з порожнім шлунком після того, як потішили себе вишуканими стравами.

У деяких ресторанах McDonald’s в Дубаї споживачі могли просто пред’явити на касі свій дорогий рахунок за вишукані страви в обмін на їжу, яка б їх по-справжньому задовольнила, перетворивши їхні незадовільні вечері у вишуканих ресторанах на приємні моменти.

Ідея належить креативному агентству FP7McCann Dubai, яке вперше помітило поведінку клієнтів і вирішило переманити клієнтів вишуканих ресторанів з їхніх звичних місць проведення часу та відправити їх до McDonald’s. Геотаргетовані оголошення сповіщали споживачів про те, що за рогом є справді ситна їжа.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Головний креативний директор FP7McCann Федеріко Фанті сказав: «Я завжди йшов до McDonald’s після якогось заходу або прогулянки, тому що мені була гарантована смачна їжа та гарний час. Тому, коли команда помітила, що ми всі робимо одне й те саме, ми зрозуміли, що тут є глибока ідея. Той факт, що саме рахунок за вишукану їжу розблокував акцію, зробив її дотепною та цікавою».

Розкажіть друзям про новину