Українські бренди перемагають разом: Епіцентр відзначає місяць єдності та стійкості
28 Лют 2024, 17:14

Українські бренди перемагають разом: Епіцентр відзначає місяць єдності та стійкості

Місяць єдності та стійкості: українські бренди перемагають разом!

Епіцентр з гордістю підбиває підсумки акції «Місяць єдності та стійкості українських брендів», яка протягом лютого об’єднала українців навколо підтримки вітчизняного виробника. Також, Епіцентр знайомить нас із цікавими українськими брендами у спецпроекті.

Завдяки вам, українцям, акція стала справжнім успіхом! Продажі українських товарів зросли на 20%! Патріотичний ролик з серцями, що літали по вулицях Києва, зібрав у соціальних мережах та на телебаченні набрав понад 15 мільйонів показів. 8 популярних блогерів підтримали ініціативу, а загальне охоплення рекламної кампанії сягнуло понад 1 мільйон людей!
Ірина Шинкаренко
директорка з маркетингу мережі «Епіцентр»
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Epicentr / Епіцентр (@epicentr_ua)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це свідчить про те, що українці єднаються і готові підтримувати один одного, а українські бренди — сильні та стійкі. Епіцентр дякує всім, хто взяв участь в акції!

Розкажіть друзям про новину