Оскільки все більше людей намагаються відтворити рецепти з телебачення та кіно, бренд кетчупу Heinz та кінокомпанія Paramount об’єднали зусилля, щоб випустити один із найкращих рецептів в історії кінематографу.
Новий лімітований соус для пасти «Heinz and The Godfather» містить інгредієнти, які детально описані у сцені з фільму «Хрещений батько», де Пітер Клеменца навчає Майкла Корлеоне готувати ідеальний соус для пасти.
На підтримку запуску агенція VML Spain разом з командою Heinz розробили кампанію, що охоплює соціальні мережі (Meta, TikTok та Reddit), друковану та зовнішню рекламу, включаючи такі локації, як хмарочос «Скалка» та Лестер-сквер у Лондоні, з контекстним розміщенням, націленим на кінотеатри, кіносайти, назви фільмів та фан-групи «Хрещеного батька» у соціальних мережах.
Кайо Фонтенеле, директор нових підприємств Heinz, сказав: «Хрещений батько» від Paramount Pictures залишається одним з найвидатніших фільмів в історії кіно. І після того, як ми побачили, як Клеменца навчає Майкла готувати свій ідеальний соус для пасти, а також побачили зростаючу тенденцію в соціальних мережах, коли люди повторюють рецепти з улюблених фільмів і серіалів у себе вдома, ми зрозуміли, що саме компанія Heinz повинна нарешті донести цей культовий рецепт до народу».
Піпо Віргос, виконавчий креативний директор VML Spain, додав: «Коли ми дізналися, що один із найулюбленіших фільмів усіх часів і народів може бути рекламою соусу для пасти, це просто вразило нас до глибини душі. Для найкращого фільму потрібні найкращі томати, тож це має бути Heinz. Приурочивши випуск соусу до 50-річчя саги та церемонії вручення премії «Оскар», яка відбудеться наступного тижня, ми зробили пропозицію ще більш привабливою, щоб від неї було важко відмовитися».