Креативна агенція TBWA\Neboko створила яскраву кампанію для компанії TOPdesk, що займається розробкою програмного забезпечення.
Вона використала надрукованих на 3D-принтері монстрів для зображення загальних ІТ-викликів і перетворила ІТ-спеціалістів на фігури з героїчними характерами. Кожен з трьох роликів серії імітує стиль реклами іграшок.
Кампанія розпочалася зі спостереження, що світ не може вижити без ІТ-спеціалістів. То чому ж їх не вшановують як героїв, якими вони є насправді? Дослідивши найпоширеніші ІТ-проблеми, TBWA\NEBOKO розробили та надрукували на 3D-принтері монстрів, які їх символізують, з відповідними іменами, такими як Багатоголовий Запит, Техтопус Хаосу та Системікус Малфунціус.
Реальні ІТ-спеціалісти також перетворилися на фігурки для бойовиків. Сабіна, яка бореться з диявольською кількістю ІТ-запитів, стала Сабіною ІТ-рятівницею. Тібаулд, який бореться з безладом в ІТ-системах, перетворився на Траблшутера. А Марко, маючи справу з класичним випадком хаосу в сервіс деску, перетворився на Сервіс Деск Вбивцю.
Потім TBWA\Neboko об’єдналися зі студією 5am Studios, щоб перетворити героїв на зірок гумористичних фільмів, натхненних драматичним і надмірно епатажним стилем реклами іграшок 90-х років. Монстри та герої були зібрані в пакунки в стилі екшену та надіслані безпосередньо ІТ-спеціалістам, щоб вони могли розпакувати їх самі.
«Перетворивши світ на фанатів ІТ, ми, зрештою, перетворимо ІТ-фахівців на фанатів TOPdesk, — коментує Пітер Корманьос, директор зі стратегії TBWA\NEBOKO. — TOPdesk — це зброя для тих, хто не дає ІТ-проблемам перетворитися на монстрів, роблячи невеликі, постійні покращення сервісу там, де це має найбільше значення».
Хампус Ельфстрем та Інна Вартазарян, творча команда TBWA\NEBOKO, зазначили: «Все це базується на простому протиріччі — ми не можемо жити без ІТ-спеціалістів. Але вони не отримують того визнання, на яке заслуговують. Ми хотіли привернути до них увагу таким чином, щоб не тільки розважити, але й підкреслити їхні унікальні навички».
Кампанія проходить на онлайн-платформах та в соціальних мережах у Бельгії та Німеччині протягом лютого-березня. До кампанії також включено відео з розпаковки, e якому три герої самі розпаковують свої фігурки.