Нова реклама британського ритейлера товарів для дому та ремонту B&Q надала досить епічного звучання своєму слогану «Ти можеш це зробити».
Використовуючи тон та інтенсивність, характерні для кампаній спортивних брендів, ролик показав зовнішні судження та внутрішні відмовки, які заважають людям самостійно взятися за облаштування будинку, перш ніж людина б’є кувалдою по стіні — і всі ментальні бар’єри, які вона уособлює.
«Ідея полягала в тому, щоб вдихнути нове життя і сенс у слоган про домашній ремонт, — пояснює Нільс Леонард, співзасновник агентства Uncommon, яке є постійним партнером бренду. — Ми живемо у світі, де нам все більше і більше говорять, що ми не можемо — ця кампанія спрямована на те, щоб повернути це повідомлення з силою, як це може зробити тільки B&Q».
Кампанія також включає зовнішню рекламу і масштабну інсталяцію, створену з використанням продукції B&Q, яка буде пов’язана з бренд-фільмом. Британські глядачі, які дивляться фінальний сезон шоу «Ant and Dec’s Saturday Night Takeaway», зможуть побачити, як ця інсталяція створюється протягом чотирьох рекламних роликів.