Порятунок життів мігрантів у Середземному морі зобразили у настільній грі
27 Лют 2024, 12:13

Порятунок життів мігрантів у Середземному морі зобразили у настільній грі

Гуманітарна організація Salvamento Maritimoi Humanitario (Humanitarian Maritime Rescue) провела рятувальну операцію в центральному Середземномор’ї, врятувавши 43 людини в районі пошуково-рятувальної операції в Лівії. Але це історія не лише про хоробрість і мужність, а й про креативність та соціальну відповідальність.

Перша місія Aita Mari 2024, рятувального катера HMR, була здійснена завдяки збору коштів, якого асоціація досягла в рамках кампанії «Save the Fleet» через платформу Goteo, в рамках якої було зібрано понад 40 000 євро в рамках краудфандингу.

Humanitarian Maritime Rescue провела інформаційну кампанію під назвою «Save the Fleet». Ця ініціатива, створена і реалізована агенцією Ogilvy Madrid, спрямована на підвищення обізнаності про реальність міграційних рухів, вимушених переміщень, спричинених збройними конфліктами, гоніннями, крайньою бідністю та іншими факторами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Save the Fleet» є антиподом популярної гри «Морський бій», оскільки прагне врятувати життя, а не потопити їх. HMR створила однойменну гру солідарності, в якій кожен хід має вирішальне значення для порятунку максимальної кількості життів. Пожертви, отримані від гри, використовуються для підтримки роботи HMR, і в залежності від суми пожертви, людина може отримати гру в подарунок.

За оцінками Міжнародної організації з міграції, за перший місяць 2024 року в Центральному Середземномор’ї загинули або зникли безвісти понад 100 осіб. Від HMR вимагають, щоб європейська влада взяла на себе відповідальність за утримання рятувального апарату в цьому регіоні замість того, щоб фінансувати з державних грошей утримання людей в країнах, де порушуються права людини. Крім того, робиться заклик до суспільної свідомості про серйозність ситуації в Середземномор’ї і необхідність створення гуманітарних коридорів, що дозволяють безпечну міграцію.

Окрім кампанії, асоціація хотіла створити гру, яка б показувала їхню роботу. Гра, з такою ж назвою, як і кампанія, зосереджена на порятунку максимальної кількості життів, якщо б вона була морською рятувальною командою. Кожен хід є вирішальним, і гра закінчується, коли одному з гравців вдається піднятися на борт Aita Mari, їхнього рятувального човна, до всіх людей, що зазнали корабельної аварії.

Зі свого боку, Сандра Санчес і Соня Ерраес, креативниці з Ogilvy Madrid, стверджують, що гра «Save the Fleet» народилася з наміром привернути увагу до гуманітарної роботи, яку проводить неурядова організація HMR у Середземному морі. Щороку в водах Середземного моря гине понад 2 600 мігрантів, тому вирішили змінити динаміку і запустити гру солідарності, яка допоможе зібрати кошти, щоб запобігти більшій кількості смертей.

Розкажіть друзям про новину