Психологічний трилер-драма «Солтберн» режисерки Емеральд Фіннелл наробив галасу в кінематографічному світі. У фільмі, події якого відбуваються в середині 2000-х років, студент університету закохується у свого одногрупника-аристократа. У стрічці багато відвертих скандальних сцен, які маркетологи можуть перетворити на вдалий ситуатив.
Наприклад, косметична компанія Lush вдало скористалася ажіотажем навколо «Солтберн», представивши серію бомбочок для ванни, які допоможуть фанатам фільму втілити всі свої фантазії. А які бренди були залучені в саму кінострічку — пропонуємо добірку продакт плейсменту з «Солтберн».
Нове відео
11 Тра 2024
10 Тра 2024
- Логотип пісенного конкурсу Нашебачення «закатали» у банку
- Каньє Вест знявся у рекламній кампанії спільної колекції взуття та одягу Travis Scott та Jordan
- Українська технологічна компанія отримала відзнаку Red Dot за дизайн пристроїв для дому
- Український медіасервіс анонсував фестиваль для підтримки ШІ-креаторів
- Новини із соцмереж, падіння довіри та інше з життя медіа: що з цим робити комунікаційникам
- Переоцінка працездатності, вигул емоцій, фенхель. Ретроспектива тижня з Анною Гончаровою
- Для людей із порушеннями зору представили cпеціальну версію CRM-платформи для виконання робочих задач