Щоб повідомити про нові релізи Netflix у лютому та приурочити їх до Дня святого Валентина, агенція Isla разом з командою Netflix розробила кампанію, засновану на інтернет-терміні «Netflix & chill», що полягає у запрошенні когось до перегляду Netflix з сексуальними намірами.
«Перше, що ми вирішили зробити з командою Netflix, — це відійти якомога далі від рекламної коректності, яка нам так набридла. Ця передумова була фундаментальною як для ідеї, так і для виконання. А що стосується самої ідеї, то ми просто втілили в життя екзистенційний сумнів, який часто виникає у людей, коли хтось запрошує їх подивитися Netflix: вони запрошують їх подивитися Netflix, чи вони запрошують їх «подивитися Netflix»? Різниця між одним і другим є катастрофічною для всіх очікувань від вечора. Хороша новина полягає в тому, що врешті-решт все це є на Netflix. А на випадок, якщо у когось є якісь сумніви, ми створили сайт, який допоможе їх розвіяти», — коментують Родріго Греко і Маріано Гамба, креативні директори Isla.
Для кампанії була створена комунікаційна екосистема, яка включала в себе TikTok, Instagram, Whatsapp, вебсайт та зовнішню рекламу. Кампанію також можна побачити в Аргентині, Чилі та Уругваї.