«Як корова?»: креативники створили «пакування» для стартапу з аграрного сектору
26 Лют 2024, 17:24

«Як корова?»: креативники створили «пакування» для стартапу з аграрного сектору

Маркетинг у сфері стартапів відіграє ключову роль, оскільки ефективна маркетингова стратегія допомагає стартапам виокремитися на фоні конкурентів та привернути увагу потенційних інвесторів, а також залучати інвестиції шляхом ефективного представлення свого продукту або сервісу. Створення зрозумілого, переконливого пітч-деку для інвесторів, який відображає потенціал стартапу та його конкурентні переваги, може значно підвищити шанси на успішний раунд фінансування. Крім того, маркетинг дозволяє стартапам побудувати стійкі відносини зі своєю цільовою аудиторією ще до того, як продукт або сервіс буде готовий до запуску. 

Із закриттям цих запитів агенція креативного маркетингу idealers допомогла молодому українському інноваційному проєкту HowCow, створивши для нього «пакування».

Стартап HowCow — це унікальна система трекінгу здоровʼя корови, яка складається зі смарт ошийника або кліпси, штучного інтелекту та програмного забезпечення. Система допомагає визначити оптимальний час для запліднення корови, окрім того, вирішує багато інших проблем з їх здоровʼям. Що своєю чергою допомагає вирішити ще більше проблем фермерів, які і є основною цільовою аудиторією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Що було зроблено в рамках маркетингу?

Позиціювання

Дослідивши ринок, конкурентів та ЦА креативники зрозуміли, що український продукт для трекінгу здоровʼя корів обходить конкурентів по декількох параметрах. Найголовніші з них — велика довжина дії сигналу (5-8 км) та інтегрований ШІ. Але, проаналізувавши потенційних клієнтів, стало очевидно, що їм треба доносити інформацію чітко і зрозуміло. Без зайвого заглиблення в алгоритми та мікросхеми пояснити, чому саме їм треба продукт.

Крім того, копнувши глибше, перед стратегами відкрився цілий пласт повсякденних проблем ферми, які можна було б вирішити або навіть запобігти завдяки рішенням клієнта. Тому правильно розставивши акценти, дійшли до ідеального дескриптора — Cow Relationship Manager. Так-так, як CRM-система, тільки для корів. 

Ренеймінг

Попередня назва FarmHub не була унікальною й не розкривала функціонал. Тож idealers запропонували — HowCow, що повністю відображає те, для чого і був створений продукт — щоб дізнатись “Як корова?”. 

Після цього сформували список ключових повідомлень, який був розділений на групи, в залежності від кінцевого споживача — хоч інвестор, хоч фермер.

Бренд-айдентика

Її натуральні кольори та диджитальні патерни яскраво описували взаємодію технологій та природи. Після чого наповнили концепцію сенсами та символами. Також розробили логотип, що підкреслює одночасно і мінімалістичність, і функціональність продукту.

Пітч-дек

idealers сформували структуру презентації та виділили важливі акценти, наповнили кожен слайд сенсами та оформили пітч-дек у новоствореній айдентиці, додавши візуальних акцентів.

Розкажіть друзям про новину