Взимку значна частина Європи занурюється в темряву. Нестача сонячного світла негативно впливає на рівень енергії, психічне здоров’я, імунну систему та режим сну людей. Цієї зими виробник автомобілів Kia EV9 та креативна агенція Innocean Berlin повернули сонце до Північної Європи у найтемніші місяці.
Арт-інсталяція The Impossible Sunlight була створена за допомогою технології Vehicle-2-Load, що використовується в електромобілі Kia EV9. Кругла світлова конструкція, створена у співпраці зі студією експериментального дизайну VOID, що базується в Норвегії, має висоту 7 метрів і випромінює приблизно 200 000 люменів, імітуючи властивості природного сонячного світла, допомагаючи повернути позитивний вплив сонця, втрачений протягом зимових місяців. Сонячну інсталяцію можна побачити за кілька кілометрів.
Щоб відобразити красу та вплив інсталяції, Kia та Innocean співпрацювали зі шведським фотографом та кінооператором Норрісом Німанном, роботи якого були представлені у таких виданнях, як Vogue Scandinavia та National Geographic.
Kia також створила рекламний фільм, що фіксує емоційні реакції людей, які бачать інсталяцію.
Девід Хільберт, керівник відділу маркетингу Kia Europe, сказав: «У Kia ми використовуємо наші технології, щоб створити час і простір для натхнення інших. Цей проект виводить нас на новий рівень, відкриваючи нові можливості того, як ми можемо продовжувати надихати інших, творчо використовуючи наші технології».
Габріель Маттар, головний виконавчий директор INNOCEAN Berlin, додав: «Поєднуючи передові технології з художнім вираженням, ми створили арт-інсталяцію, яка не лише відображає суть бренду Kia, але й відповідає на реальні життєві виклики. Цим проектом ми продовжуємо розширювати межі творчості та інновацій разом з Kia, завжди маючи на меті надихати інших».