З нагоди святкування Дня Святого Патріка 17 березня ірландський бренд пива Guinness випустив саундтрек, натхненний гучними пабними піснями в сінгапурському стилі у рамках нової кампанії «The Guinness Experience».
Пісня під назвою «Here’s To All We Share» — це гумористична суміш ірландського та сінгапурського просторіч. Пісня має на меті продемонструвати універсальну мову музики у грайливій та захоплюючій манері, згідно з брендом.
У рамках кампанії також відбудеться виставка, де будуть представлені інтерактивні експонати, які висвітлюють процес приготування, історію та спадщину бренду.
Окрім цього, відбудуться майстер-класи від глобального бренд-амбасадора Guinness Ціана Халма, які обіцяють зазирнути за лаштунки виробництва пива Guinness та запропонувати гостям вишукане меню канапе, яке задовольнить найвибагливіші смакові рецептори.
З 15 по 17 березня в рамках фестивалю відбудеться вуличний фестиваль з живою музикою, іграми, святковими перевтіленнями та ексклюзивною сувенірною продукцією Guinness.
Створена у співпраці з агентством GO Communications, бренд прагнув створити кампанію, яка б відповідала визнанню культового напою.