Guinness використав ірландсько-сінгапурський сленг для свого пабного треку
23 Лют 2024, 16:03

Guinness використав ірландсько-сінгапурський сленг для свого пабного треку

З нагоди святкування Дня Святого Патріка 17 березня ірландський бренд пива Guinness випустив саундтрек, натхненний гучними пабними піснями в сінгапурському стилі у рамках нової кампанії «The Guinness Experience».

Пісня під назвою «Here’s To All We Share» — це гумористична суміш ірландського та сінгапурського просторіч. Пісня має на меті продемонструвати універсальну мову музики у грайливій та захоплюючій манері, згідно з брендом.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Guinness Singapore (@guinness.sg)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рамках кампанії також відбудеться виставка, де будуть представлені інтерактивні експонати, які висвітлюють процес приготування, історію та спадщину бренду.

Окрім цього, відбудуться майстер-класи від глобального бренд-амбасадора Guinness Ціана Халма, які обіцяють зазирнути за лаштунки виробництва пива Guinness та запропонувати гостям вишукане меню канапе, яке задовольнить найвибагливіші смакові рецептори.

З 15 по 17 березня в рамках фестивалю відбудеться вуличний фестиваль з живою музикою, іграми, святковими перевтіленнями та ексклюзивною сувенірною продукцією Guinness.

Створена у співпраці з агентством GO Communications, бренд прагнув створити кампанію, яка б відповідала визнанню культового напою.

Розкажіть друзям про новину