McDonald’s оживив свої вигадані образи в аніме та манзі у рамках нової глобальної кампанії. WcDonald’s та його перевернута «W» вперше з’явилися в аніме у 1980-х роках і продовжували з’являтися в цій формі впродовж багатьох років.
«Аніме — це величезна частина сучасної культури, і нам подобається, що наші шанувальники запрошують нас до розмови протягом багатьох років, — сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та взаємодії з клієнтами McDonald’s в США. — Всесвіт WcDonald’s — це відображення того, що створили фанати. Він вшановує їхнє бачення та відзначає їхню творчість, водночас вперше автентично втілюючи його в життя в наших ресторанах».
У ресторанах споживачі можуть зануритися у світ WcDonald’s завдяки лімітованій серії соусу, який поєднує в собі імбир, часник, сою та перець чилі, а також упаковці, натхненній мангою, що була створена японським художником Аккі Брайтом.
На упаковці є коди, які можна відсканувати, щоб отримати доступ до щотижневих диджитал манга-дропів з персонажами WcDonald’s. Крім цього, McDonald’s надасть трьом перспективним аніме-художникам гранти та індивідуальну менторську сесію з Брайтом.
Упаковка також пов’язує споживачів із 4-серійним аніме-серіалом виробництва Studio Pierrot, які віддають шану найбільшим піджанрам аніме: екшену, романтиці, меха та фентезі. Аніме з’являтимуться щотижня по понеділках з 26 лютого по 18 березня, що дасть споживачам привід повертатися до мережі протягом усього місяця.
Крім того, з 28 лютого на сайті OpenTable можна зарезервувати місце на заході WcDonald’s Immersive Dining Experience у Лос-Анджелесі, який відбудеться 9-10 березня.
Кампанія стартує на окремих ринках Північної, Південної та Центральної Америки, Азії та Європи, включаючи США, Канаду, Португалію, Гонконг та інші.