McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру
20 Лют 2024, 11:49

McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру

Британський манікюрний бренд Nails.Inc об’єднався з McDonald’s для створення лімітованої колекції лаків для нігтів, стикерів і накладних нігтів, яка стартувала 20 лютого на Amazon і cайті Nails.Inc, а 3 березня з’явиться в магазинах Target по всій країні.

«Ми любимо робити такі несподівані, нестандартні колаборації, — каже засновниця Nails.Inc Теа Грін. — У сфері краси та моди може бути багато колаборацій, тому я думаю, що якщо ви хочете освоїти цей простір, вам потрібно створити щось таке, що змусить клієнта сказати: «О, я б ніколи до цього не додумався».

Набір накладних нігтів «French nail» у класичному нюдовому відтінку коштує $6,99.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Набір червоного та коричневого міні-лаків і повнорозмірний червоний лак, що продаються разом зі стикерами у вигляді бургерів, картоплі фрі та золотих арок, можна придбати за $8,99.

Лінійка також включає мерехтливий лак для нігтів із золотими сердечками вартістю $8, що є відсиланням до слогану McDonald’s «I’m Lovin’ It».

«Шанувальники McDonald’s завжди знаходять різні способи висловити свою любов до бренду, в тому числі за допомогою нейл-арту», — сказала Дженніфер Дельвеккіо, старша директорка McDonald’s по глобальному бренду, контенту та культурі.

Хоча раніше McDonald’s співпрацював з багатьма модними брендами, включаючи Cactus Plant Flea Market, Palace та Crocs, ця колекція знаменує собою перший набіг мережі ресторанів на світ краси.

Розкажіть друзям про новину