Британська мережа Burger King випустила два ролики під назвами «Climbing» та «Surgery», створені агентством BBH London.
У роликах клієнти наїдаються бургерами мережі в нетипові моменти — під час скелелазіння та в розпал хірургічного втручання. На запитання, звідки вони взяли бургери, люди відповіли, що їжу доставила мережа Burger King.
«Якби зараз хтось увійшов до цієї кімнати з несподіваною їжею, вашою першою реакцією було б: «Звідки ви це взяли?». Burger King не є винятком. Не всі знають, що вони здійснюють доставку, тому, побачивши когось, хто їсть один з їхніх бургерів за межами ресторану, викликає таку саму реакцію. Цю істину ми грайливо втілюємо в життя, дозволяючи клієнтам насолоджуватися їжею в найнесподіваніших ситуаціях», — сказала команда BBH London.