Соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn запустила нову кампанію у Великобританії, спрямовану на покоління Z, щоб допомогти молодим фахівцям розвивати свою кар’єру.
Кампанія транслюватиметься під час популярних телевізійних програм «Острів кохання» та «Перші побачення» з 15 лютого по 27 квітня і має на меті привернути увагу професіоналів на початку кар’єри.
Кампанія ґрунтується на повідомленнях соціальної мережі про відмінності між поколіннями.
Короткий гумористичний ролик показує молодого спеціаліста, який розгублений на роботі, коли люди розмовляють мовами, яких він не розуміє. Ролик закінчується слоганом «Надамо роботі сенс».
Ролик також супроводжуватиметься аудіо- та дижитал кампаніями, а VCCP також створив кавомобіль «LinkedIn Know How To Go», що працює в режимі реального часу, за підтримки кампанії з соціального навчання, щоб зробити життя на початку кар’єри більш доступним.
Попередня кампанія LinkedIn була зосереджена на розриві між поколіннями, демонструючи як бабусі і дідусі не розуміли, з чим пов’язана робота їхніх онуків.