Бренд майонезу Hellmann’s представив нову креативну кампанію на чолі з креаторами під назвою «No space for food waste».
Кампанія з’явилася після того, як бренд виявив незвичайного гравця, для якого їжа є найменш цінним предметом в арсеналі будь-якого геймера в таких іграх, як Starfield. У відповідь на це бренд організував віртуальний «колектатон» із креаторами Twitch CyborgAngel, itsSUNPI та Cadaea, щоб зібрати «міжгалактичну їжу».
Партнерство має на меті об’єднати ігрову спільноту, щоб продемонструвати, що поведінка в ігровому світі може бути позитивно відтворена в реальному світі.
У партнерстві з благодійною організацією FareShare UK, яка займається харчовими відходами, Hellman’s також пожертвує еквівалент 50 000 обідів.
Акція триватиме з 15 по 18 лютого, а її мета — зібрати 1 000 кілограмів «міжгалактичної їжі».