Hellmann’s залучив геймерів для боротьби з харчовими відходами у грі Starfield
16 Лют 2024, 12:55

Hellmann’s залучив геймерів для боротьби з харчовими відходами у грі Starfield

Бренд майонезу Hellmann’s представив нову креативну кампанію на чолі з креаторами під назвою «No space for food waste».

Кампанія з’явилася після того, як бренд виявив незвичайного гравця, для якого їжа є найменш цінним предметом в арсеналі будь-якого геймера в таких іграх, як Starfield. У відповідь на це бренд організував віртуальний «колектатон» із креаторами Twitch CyborgAngel, itsSUNPI та Cadaea, щоб зібрати «міжгалактичну їжу».

Партнерство має на меті об’єднати ігрову спільноту, щоб продемонструвати, що поведінка в ігровому світі може бути позитивно відтворена в реальному світі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У партнерстві з благодійною організацією FareShare UK, яка займається харчовими відходами, Hellman’s також пожертвує еквівалент 50 000 обідів.

Акція триватиме з 15 по 18 лютого, а її мета — зібрати 1 000 кілограмів «міжгалактичної їжі».

Розкажіть друзям про новину