Heinz створив стикери, які допоможуть геймерам зробити постріли більш влучними
15 Лют 2024, 15:45

Heinz створив стикери, які допоможуть геймерам зробити постріли більш влучними

В іграх перемагає той, хто першим вистрілить. Немає нічого гіршого, ніж бути геймером і не вміти влучно стріляти у ворогів в улюблених іграх.

Виробник кетчупу Heinz та агентство Madison DDB вирішили допомогти, створивши смачний хак, який допоможе геймерам тренуватися та вдосконалювати свою влучність.

Використовуючи ігрову спільноту, Madison DDB виявила певну точку на всіх ігрових екранах, яка ніколи не пропустить постріл у ворога, і про яку мало хто знає. Вона називається Passive AIM.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агентство створило набір cтикерів з улюбленими закусками гравців, такими як гамбургери, помідори і, звичайно ж, Heinz. Розмістивши їх саме в цій точці, геймери зможуть покращити пасивний приціл і знищити більше ворогів, що зробить гру швидшою та легшою, ніж будь-коли.

Стикери були випущені через Heinz Combo Gamer, що продається через доставку в ресторанах Burga.

«Це ідея, яка народилася від геймерів для геймерів, і яка прагне додати цінності в життя гравців, не будучи нав’язливою», — говорить Сантьяго Зеледон, бренд-менеджер Kraft Heinz CARICAM.

Розкажіть друзям про новину