Креативники створили новий дизайн для американської медичної платформи
15 Лют 2024, 12:38

Креативники створили новий дизайн для американської медичної платформи

Українська marketing&tech агенція twid розробила новий дизайн для американської медичної платформи DocGo.

Агентство twid розробило нову дизайн-систему та сайт для DocGo. Фокусувалися на технологічності, практичності та ефективності комунікацій. 

Нова дизайн-система DocGo модернізує попередній стиль платформи, зберігаючи впізнавані елементи. twid зробили сайт компанії таким, щоб ним було зручно користуватись чотирьом окремим аудиторіям: пацієнтам, партнерам, інвесторам та майбутнім працівникам DocGo.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

twid розробили велику анімовану презентацію про DocGo спеціально для заходу від NASDAQ — американського позабіржового ринку, що спеціалізується на акціях високотехнологічних компаній. На основі цих матеріалів створили гайдлайни, якими команда DocGo зможе користуватись у подальшій роботі.

«Робота із торгово-публічними компаніями — це завжди виклик, а ще більшої відповідальності додавала підготовка компанії до великого заходу для інвесторів, який матиме вплив на вартість акцій компанії», — розповідають twid

Усі напрацювання сформували оновлену дизайн-систему, яка розгортається органічно на різні носії, у яких незмінним залишається оновлений стиль DocGo.

Розкажіть друзям про новину