У своїй новій рекламі IKEA закликала глядачів неодмінно «спробувати це вдома», заохочуючи всіх «бунтувати», при цьому облаштовуючи свої оселі меблями від шведського ритейлера.
Кампанія, розроблена іспанською командою McCann, стала першою роботою агентства для бренду.
Ця реклама є першим в історії глобальним креативом IKEA, який буде запущено в усіх 31 країнах, де працює компанія. Спочатку ролик буде запущено в Бельгії, Фінляндії та Італії, а потім він з’явиться у США, Великобританії, Ірландії та Австралії.
«Ця кампанія є ще одним кроком, що надихає наших покупців на те, як дім може сприяти реалізації їхніх пристрастей, де вони можуть почати розширювати межі в доступний спосіб», — зазначила менеджерка з розвитку та маркетингу Ingka Group Ліка Лі.
Ролик базується на креативній платформі ІКЕА «Home Can Do It», яка ілюструє, як облаштування власного дому може зробити людину щасливішою в умовах глобальної економічної кризи.
Керівник відділу ритейлу Ingka Group Толга Онджю додав: «Ми віримо, що дім — це більше, ніж просто місце, де ми їмо та спимо, це місце, де ви можете розкрити свій творчий потенціал та розважитися. Саме тому ми створили кампанію «Do Try This at Home», яка показує, як доступні ідеї для дому можуть розширити ваші можливості. Незалежно від вашого стилю, бюджету чи простору, ви можете знайти натхнення та поради щодо того, як зробити дім місцем, яке підтримує ваші захоплення».