До Дня закоханих у Києві, Запоріжжі та Одесі з’явилася реклама із палким зізнанням у любові, схожа на ті білборди, що їх багато років можна побачити із персональними посланнями і сумнівним дизайном.
UAnimals використали цей підхід, аби дати голос тваринам, які просять забрати їх із притулку в сім’ю і кажуть, що віддячать за це безмежною любов’ю.
Завдяки агенції Big Media було отримано кілька безкоштовних носіїв, і команда звернулась звернутись із посланням про важливе.
У день святого Валентина UAnimals нагадує, що під час повномасштабного вторгнення кількість тварин у притулках та під опікою у волонтерів зросла у середньому на 60%. Ця цифра приблизна і на практиці може бути значно більшою. Тому організація закликає прихищати тварин із притулків і не орієнтуватися ні на породу, ні на довжину шерсті, ні на будь-що інше.
«Любов не знає критеріїв», — наголошує команда.