«Мій найкращий sex був… зі мною»: бренди одягу та секс-товарів представили колабу
14 Лют 2024, 16:55

«Мій найкращий sex був… зі мною»: бренди одягу та секс-товарів представили колабу

Бренд одягу та білизни Rikky Hype і простір сексуальних знань та товарів LOVESPACE об’єдналися заради підняття теми чутливості до себе у будь-яких стосунках. 

Rikky Hype створили колекцію одягу з маніфестами, щоб закцентувати увагу жінок на власному задоволенні, на піклуванні про себе і відчутті власної самодостатності.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До жіночої колекції увійшли футболки і майки з тканини в рубчик у ніжних відтінках блакитного, персикового і в білому кольорі. На одязі вишиті фрази, що продовжують тему здорового фокусування на собі: «Отримую задоволення від себе»; «Мій найкращий sex був… зі мною» та «Тобі ніколи не стати моїм бойфрендом».

Світлини, зроблені в рамках кампейну колекції, переносять у атмосферу нульових: вкорочені футболки та майки з маніфестами чудово поєднуються з джинсовою та яскравою міні-спідницями. 

Зухвалий настрій зйомки підтримують іграшки від LOVESPACE в кадрі і впізнавані атрибути 2000-х: аксесуари для волосся, моделі телефонів того часу і екстремальний манікюр. 

14 лютого для нас — день, коли ми говоримо про любов. Любов до себе, любов до наших партнерів і партнерок. День, щоб дарувати і отримувати задоволення! Класний секс, експерименти і реалізовані бажання завжди починаються з думок або слів. Тож ми не змогли бути осторонь і залюбки підтримали кампейн Rikky Hype, що говорить від імені жінок, до жінок і про жінок. Про їхнє задоволення, свободу бути собою, про пристрасть і натхнення жити.
команда LOVESPACE
Ми давно мріяли про співпрацю саме з LOVESPACE і День закоханих — найкращий час для неї і чудовий привід донести те, про що ми так довго думаємо, а ще ідеальний шанс ще раз нагадати про важливість фокусування на собі, пошуку шляхів задоволення і піклування про себе в самотності чи ні.
команда Rikky Hype

Розкажіть друзям про новину