Симптоми раку кишечника зобразили у шоколадних цукерках до Дня святого Валентина
14 Лют 2024, 11:53

Симптоми раку кишечника зобразили у шоколадних цукерках до Дня святого Валентина

Навіщо дарувати коханій людині звичайну коробку цукерок на День святого Валентина, якщо можна подарувати коробку незвичайних цукерок з потенційно рятівним посланням? Саме таке послання надіслала агенція Clemenger BBDO в рамках кампанії від імені організації з боротьби з раком кишечника Bowel Cancer Australia.

Кампанія «Irregular Chocolates» використала вишуканий дизайн шоколаду, надрукованого на 3D-принтері, для підвищення обізнаності про рак кишківника на ранніх стадіях — найсмертоносніший вид раку для людей у віці 25-44 років. Ініціатива також прагне заохотити нетрадиційні і важливі розмови про кал між коханими людьми.

У співпраці з шеф-кухарем і фуд-дизайнером Раяном Л. Футом для кампанії було створено чотири спеціальні шоколадні цукерки, що представляють симптоми раку кишечника: Jammy (кров у калі), Gooey (очевидна зміна у звичках кишечника), Airy (втрата ваги, яку неможливо пояснити) і Chunk (шишка або набряк у животі).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Шоколадні цукерки преміум-класу складаються з вишуканих смакових профілів, які абстрактно відображають симптоми, на які слід звертати увагу, коли йдеться про рак кишечника.

Кампанія також включає відеоконтент про щирий життєвий досвід Елізи, який поширюється в соціальних мережах. Коробки шоколадних цукерок «Irregular Chocolates» з інформаційними картками можна було отримати під час гівевею напередодні Дня святого Валентина.

Виконавчий креативний директор Clemenger BBDO Річард Вільямс сказав: «Щоб змінити сприйняття раку кишечника, ми повинні зруйнувати стигму та нормалізувати розмови про кал, особливо серед молодих людей, які думають, що рак кишечника не може їх торкнутися. Що може бути кращим способом достукатися до них і залучити їх, ніж соціальна реклама. І що може бути кращим часом для запуску шоколадної кампанії, ніж напередодні Дня святого Валентина. Тому що, якщо ви дійсно любите когось, ви можете говорити про що завгодно».

Кампанія «Irregular Chocolates» триватиме до 15 лютого.

Розкажіть друзям про новину