Акапельні співи стали родзинкою кампанії українського гіпермаркету краси до Дня закоханих
Зима вже закінчується, а весна ще не почалась, тож на який сезон орієнтуватись? Як відповідь на це питання в EVA та на EVA.UA стартувала рекламна кампанія LOVE SEASON зі слоганом «Подарунки для неї. Для нього. Для себе».
EVA не вперше запускає кампанію, що стартує напередодні Дня закоханих і триває до березня. Цього разу для неї обрали яскраве, максимально лаконічне візуальне оформлення, бо основний акцент зробили не на картинку, а на звук.
Родзинкою, душею та голосом кампанії став молодий український акапельний гурт Seasons.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ми дуже любимо реклами-маніфести, багаторівневі повідомлення, де під одними сенсами ховаються інші, і все таке. Але, будьмо чесними, складного зараз і так багато. Тож коли тебе переповнює купа питань, так хочеться, щоб хоч на якісь із них знайшлась проста відповідь. Для тих, хто переймається пошуком подарунків та найцікавіших знижок на товари для неї, для нього й для себе, така відповідь є. Я б навіть сказала Є-ВА.
Василина Петлицька
заступниця директора з маркетингу EVA та EVA.UA
Ідею кампанії LOVE SEASON для лідера українського дрогері-ритейлу запропонувала та втілила креативна агенція OVERSIZE AGENCY.
Нашим завданням було не ускладнювати вже і так складний процес пошуку подарунків, а донести зрозумілий меседж — подарунки в EVA! В хід пішов випробуваний часом, простором, та навіть самим Морганом Фріманом рекламний прийом — пісня. Залучивши акапельний гурт та додавши нотку дитячої ностальгії, ми створили милозвучну кампанію, присвячену всім закоханим по вуха шукачам подарунків.
Тарас Боровик
креативний директор та співзасновник OVERSIZE AGENCY
В офлайн-магазинах EVA період LOVE SEASON триватиме до 28 лютого. «Проте це — лише перша хвиля. Адже лонч виявився настільки вдалим, що ми вже готуємо продовження і нову пісеньку з нагоди настання весни», — анонсувала Василина Петлицька.