Каньє Вест зняв рекламу для Супербоулу на фронтальну камеру
12 Лют 2024, 17:17

Каньє Вест зняв рекламу для Супербоулу на фронтальну камеру

Каньє Вест купив ефірний час під час 58-го Супербоула для просування своєї модної лінії Yeezy.

Ролик виглядає так, ніби його зняли на мобільний телефон Веста, і він їде в автомобілі, розмовляючи прямо на камеру.

«Привіт усім, це Ye, і це мій рекламний ролик, — каже він. — І оскільки ми витратили всі гроші на рекламний ролик, ми фактично не витратили жодної копійки на саму рекламу. Але ідея полягає в тому, що я хочу, щоб ви перейшли на сайт Yeezy».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Однак не всі глядачі Супербоула побачили рекламу. Невідомо, де саме транслювався ролик, хоча видання The Hollywood Reporter бачило його у Маямі, але в Лос-Анджелесі його не показували.

Це свідчить про те, що Вест, ймовірно, придбав рекламний час на регіональному рівні, а це означає, що він не витратив 7 мільйонів доларів, які, за даними мережі кабельного телебачення CBS Sports, йшли на 30-секундні ролики на національному рівні.

Розкажіть друзям про новину