Страхова компанія State Farm привела Арнольда Шварценеггера та Денні ДеВіто на Супербоул, створивши ролик, у якому Шварценеггер став героєм-рятівником.
Відмовившись від трансляції на користь молодшої аудиторії в TikTok у 2022 році та в метапросторі під час минулорічної гри, здебільшого через те, що її бренд вже був на стадіоні State Farm у 2023 році, компанія повернулася на Суперкубок 58 з коротким роликом. Але тут виникла проблема.
У цій рекламі Арнольд Шварценеггер є зіркою нового рекламного ролика компанії «Agent State Farm», але, як відомо, пропускає літеру R, коли розмовляє.
Девіз компанії State Farm — «Як добрий сусід, State Farm завжди поруч» — балансує на одній з найтвердіших літер в американській англійській мові. Як вони продають єдиний поліс на більшій частині Нової Англії, залишається загадкою, але чути, як Шварценеггер скорочує ключове слово девізу до «neighbaaa», виявляється занадто важким для компанії.
У комедійному ролику Арнольд Шварценеггер ніяк не може правильно вимовити слово «neighbor» на зйомках, граючи героя State Farm, що рятує людей у різноманітних ситуаціях. Зрештою його врятував колега, який раніше вже виручав його у екранних неприємностях — Денні ДеВіто.
«Ми подумали, що найбільша, найпопулярніша подія року якнайкраще відповідає тому, чого ми намагаємося досягти, — сказала менеджер з комунікацій State Farm Крістін Кук. — Я думаю, що справа в гнучкості того, чого ми намагаємося досягти: цього року ми прагнемо зробити наш слоган ще більш відомим, ніж він є насправді».