Pepsi Max потролив Coke, закликавши споживачів не погоджуватись на «ОК»
05 Лют 2024, 18:01

Pepsi Max потролив Coke, закликавши споживачів не погоджуватись на «ОК»

Що криється в назві? Багато, особливо коли хочеться напій, який смакує краще, ніж просто «ОК», щоб максимально підкреслити смак їжі. Це грайливо-провокаційна передумова нової кампанії Pepsi Max від агентства Special.

Кампанія «Tastes OK», що є останньою ітерацією бренд-платформи Pepsi Max «Tastes Better», висвітлює дизайнерський недолік, який ховався у назві найбільшого конкурента бренду, Coke, нагадуючи австралійцям, що їжа смакує краще з Pepsi Max.

Креатив підкреслює невдалий порівняльний термін «OK» у написанні назви конкурента та запрошує споживачів обрати кращого дегустаційного партнера для своєї улюбленої страви, замовивши Pepsi Max.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зовнішня кампанія дає зрозуміти споживачам продукту конкурента, що якщо вони не оберуть Pepsi Max, то їм доведеться погодитись на «ОК». Медіа-стратегія також охоплює друковану, зовнішню рекламу, партнерство з видавцями, програму для інфлюенсерів та соціальну рекламу.

Вандіта Панді, директорка з маркетингу ANZ, закусок та напоїв PepsiCo, сказала: «Ми вже давно знаємо, що Pepsi Max смачніший за нашого головного конкурента, і ця остання кампанія допомагає нам зміцнити наші позиції як бренду-претендента. Харчування в Австралії не отримує належної оцінки, смаки людей по всій країні обділені, в той час як споживачі задовольняються «ОК». Співпраця зі Special Group, спрямована на втілення в життя нашого сміливого та проривного характеру за допомогою легкої веселої гри — це те, що, як ми знаємо, добре резонує зі споживачами».

Саймон Гібсон та Нільс Еберхардт, креативні директори Special, поділилися своїми враженнями від кампанії: «Отримання завдання попрацювати над кампанією «Tastes Better» — це одночасно захоплююче і лякаюче. Це настільки сміливий напрямок, що в минулому він призвів до чудової роботи, тому ми всі знали, що нам потрібно зробити щось, що відповідатиме йому. Тоді наш конкурент зробив це за нас. Ми побачили образ, який вони випустили у світ, і помітили те, чого ми не могли не помітити».

Розкажіть друзям про новину