Бренд преміального харчування для тварин Club 4 Paws від Kormotech запустив нову комунікаційну кампанію на телебаченні та радіо, яка розповідає про відповідальність та турботу попри щоденну рутину.
Комунікація представляє три короткі відеоролики — розповіді про повсякденні стосунки чотирилапих компаньйонів та їхніх людей, кумедні й зворушливі ситуації, що їх супроводжують.
У диджитал-кампанії Club 4 Paws показує, що це нормально — жити своїм звичайним життям поряд із чотирилапим та ділити із ним свою звичну рутину, з усіма її приємними та дратівливими сторонами. Це не значить, що петперенти люблять своїх хвостиків недостатньо.
Бренд визнає, що всі люди — неідеальні, проте відповідальні, адже щиро люблять своїх чотирилапих і роблять все, щоб забезпечити їм усі атрибути здорового та щасливого життя. Часом вони просипають ранкову прогулянку, затримуються на роботі, гортають смартфон замість активних ігор. Проте, коли мова йде про годування, проявляють відповідальність і турботу: все має бути вчасно, корисно та смачно.
Завдяки цій комунікації Club 4 Paws стає ближчим до петперентів і показує, що розуміє їх: люблячих, відповідальних, хоча й не ідеальних.